Pages

Followers

Tuesday, 19 July 2011

KEM INSPIRE 2011 POLITEKNIK 1 MALAYSIA

alhamdulilah selesai sudah kem kat ulu yam..mule2 mmg xnk pergi..tapi matuz pegi jugak...kitorang pulak kene handle penutupan kem tersebut..semue nye berjalan dengan lancar...matuz rase sangat bertuah mase kem tu...walaupon xdapat satu poli dengan kawan2 yang lain..tapi yang paling mnyeronookn dapat satu kumpulan satu kepale r...giler best!!! AKU RINDU R KAT KORANG!! tapi apakan daye tu sume kenangan kan....ntah bile la kite dapat jumpe lagi kan...walaupon kem tu sekejap macam2 matuz dapat taw... nak kne list ker???? xpyah la kan...nak jgak?? ok2...
first..of coz la ILMU KEPIMPINAN  kedua kawan2 tersayang dari poli lain.... poli hantar 10 orang tu sume ajk tertinggi kamsis.... kat sane matuz kene rendam badan dengan lumpur taw..pergh masyuk sngt!!! matuz nak cakap kat cni...MEMANG BEST R KEM TU.....k r malas nak celoteh banyak sngt korang tgok r pic ni k...


pic yo!!! edit de video time
sepanjang shooting kitorang...


kami sudah samapai ulu yam!!!

cewah si dier ni...bajet sudah

selepas pergi ke komuniti

chantek x kami??

mase ni aku kne forum..pergh wakil poli tu...gempak kan..

ni time majlis penutupan....

main lumpur!!!!!!

mase untuk pulang!!












No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget